های روید - معرفی و دانلود بازی و برنامه اندروید

جدیدترین بازی و برنامه های اندروید را بشناسید و به صورت کاملا امن دانلود کنید

های روید - معرفی و دانلود بازی و برنامه اندروید

جدیدترین بازی و برنامه های اندروید را بشناسید و به صورت کاملا امن دانلود کنید

دیگر در به در به دنبال لینک دانلود و سایت امن برای دانلود برنامه و بازی های موردنظرتان نباشید؛ های روید در خدمت شماست

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در این پست، بهترین برنامه های واکی تاکی برای آی او اس و اندروید را به منظور ارتباط صوتی سریع با دوستان و همکاران، معرفی خواهیم کرد. همه این اپلیکیشن ها رایگان هستند. اگر از دوست داران و علاقمندان به این برنامه ها هستید این پست را از دست ندهید؛ اگر هم با این برنامه ها آشنا نیستید، با ما همراه باشید تا با آنها آشنا شوید.

واکی تاکی یک وسیله قابل حمل است که امواج رادیویی را به صورت دوطرفه مخابره می‌کند. در گذشته، این وسایل با اندازه‌هایی بسیار بزرگ ساخته می‌شدند، اما حالا ابعاد آنها کاهش پیدا کرده و به اندازه یک تلفن همراه معمولی هستند. ایده گفتگوی صوتی سریع با اشخاص و گروه‌های مختلف، سبب شده تا واکی تاکی هم‌چنان میان کاربران محبوب باشد. اما چرا از اپلیکیشن های واکی تاکی استفاده کنیم؟

نرم افزارهای واکی تاکی همانند دستگاه‌های واقعی عمل می‌کنند. شما به فعالیت‌های کانال‌های منتخب خود گوش داده و زمانی که نوبت به شما می‌رسد، کلید “Speak” را فشار می‌دهید.

این نرم افزارها به وای فای یا اتصال داده‌ها نیاز دارند و علی‌رغم صدای بسیار فشرده، ترافیک کمی را مصرف می‌کنند. به این موارد باید پشتیبانی از شبکه 2G در مناطقی که پوشش اینترنت ضعیف است هم اضافه کرد. در همین راستا، قصد داریم برخی از بهترین برنامه های واکی تاکی که به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس ارائه شده‌اند را معرفی کنیم.

لیست بهترین برنامه های واکی تاکی را با “Zello” آغاز می‌کنیم؛ نرم افزاری که شاید بتوان آن را بهترین در این زمینه در نظر گرفت. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و پیش از استفاده، نیازمند ساخت حساب کاربری است.

Zello یک اپلیکیشن پیام رسان پیچیده با قابلیت واکی تاکی در قلب آن است. این نرم افزار ضمن ارائه صدای باکیفیت، از هدفون‌های بلوتوثی هم پشتیبانی می‌کند. با حضور هم‌زمان 2500 کاربر، شما می‌توانید در کانال‌های خصوصی یا عمومی به گفتگو بپردازید. این نرم افزار به آرامی در پس‌زمینه اجرا می‌شود، به همین جهت هیچ‌گاه تماسی را از دست نخواهید داد.

این‌ها تمام ویژگی‌های Zello نیستند؛ اپلیکیشن پیش رو پیش همراه با سرویس پیام کوتاه و پشتیبانی از اپل واچ و سایر ساعت های هوشمند اندرویدی به دست کاربران می‌رسد. به این موارد با ادغام شدن با دفترچه تلفن را نیز اضافه کرد؛ در نتیجه، گفتگو با هر کسی که اپلیکیشن را نصب کرده باشد، امکان‌پذیر خواهد بود. در صورت تمایل هم می‌توان اطلاعات تماس را به وسیله کد QR داخلی به اشتراک گذاشت.

اپلیکیشن واکی تاکی Zello، نخستین بار در خلال فصل طوفان‌های آمریکا در سال 2017 محبوب شد. بر خلاف برخی گزارش‌ها در همان زمان، این اپلیکیشن گوشی شما را به یک واکی تاکی کامل تبدیل نمی‌کند. به نظر می‌رسد هنوز بخش اتصال به شبکه با سیم‌کارت به کمی کار نیاز دارد.

زمانی که قصد برقراری ارتباط با افراد نزدیک خود همچون یک مدرسه، اداره یا فروشگاه را داشته باشید، Intercom بهترین گزینه خواهد بود. در واقع، این نرم افزار نیازی به اینترنت ندارد و از تکنولوژی‌های وایرلس گوشی شما برای فرستادن اطلاعات استفاده می‌کند. در این صورت، به آسانی می‌توان با افرادی که به یک شبکه وای فای متصل شده‌اند، به گفتگو پرداخت. در صورت فاصله کم، کاربران حتی می‌توانند از بلوتوث هم برای صحبت با دوستان یا همکاران خود استفاده کنند.

Intercom یکی از بهترین برنامه های واکی تاکی است که گفتگوی سریع با دوستان را امکان‌پذیر می‌کند. برای استفاده نیازی به ثبت نام نبوده و استفاده از آن آسان است. به این موارد باید امکان برقراری تماس بین پلتفرم‌ها را هم اضافه کرد.

نظرات (۱)

  • بهداد فروزش
  • شما فوق العاده هستید 🌹

    -

    آژانس دیجیتال ایتروز مجری و مشاور پیاده سازی و گسترش کسب و کارها در فضای مجازی توسط طراحی سایت، تجارت الکترونیک، دیجیتال مارکتینگ، توسعه وب، سئو و تولید اپلیکیشن. خدمتی جدید به نام طراحی سایت ارزان را ارائه نمود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی